سفر به شهر رفسنجان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : چهار شنبه 26 شهريور 1399
بازدید : 12
نویسنده : علی احمدی

رفسنجان در حاشيه جنوبی کوير لوت و در شمال غربی استان کرمان با جمعیت 300 هزار نفره واقع شده است. فاصله رفسنجان تا شهر کرمان، ۱۱۰ کيلومتر است که بر سر راه‌های ارتباطی استان‌ های کرمان، يزد، فارس، هرمزگان و سيستان و بلوچستان قرار گرفته است. رفسنجان با مساحت حدود ۱۰۶۸۷ کيلومتر از شمال به شهرستان‌های بافق و زرند، از جنوب به شهرستان بردسير، از شرق به شهرستان‌های کرمان و زرند و از غرب به شهرستان‌های انار و شهر بابک محدود می‌شود. 


در این شهر آثاری از تمدن‌های چندين هزار ساله قبل از هخامنشيان وجود داشته که بر اثر گذشت زمان به کلی محو و نابود شده است. قومی‌ به نام (اسه کرته) از نژاد آريايی در ساليانی دور در اين ديار ساکن بوده اند. نام رفسنجان برای نخستين بار در متون تاريخی قرن هشتم مربوط به دوره آل مظفر (۹۵-۷۱۳ هجری قمری) ذکر شده است.  در اوايل اسلام اين منطقه جزء کرمان بوده که بعد جزء ايالت فارس شده و بعدها دوباره به کرمان برگشته است. در مورد نام رفسنجان، روایت های زیادی وجود دارد. طبق يک روايت غالب، چون در اين منطقه معادن غنی مس وجود دارد، .در گذشته نام اين شهر رفسنکان بوده است. رفسنکان از دو کلمه رفسن و کان تشکيل شده است که رفسن در زبان پارسی باستان به معنی مس و کان هم به معنی معدن می‌باشد. واژه رفسنکان به مرور زمان به شکل معرب آن يعنی رفسنجان تبديل شده است.

 
وضعیت آب و هوایی رفسنجان

شهر رفسنجان دارای آب و هوای نیمه کویری است یعنی تابستان‌های نسبتاً گرم و زمستان‌های سردی دارد. میانگین بارش سالانه شهر رفسنجان ۱۰۰ میلی‌متر است.

مناطق و اماکن گردشگری رفسنجان

عبور راه آهن تهران- بندرعباس از کنار اين شهر و همچنين داشتن فرودگاه به اين شهر موقعيت خاصی بخشيده ‌است که این عامل همراه شرایط اقلیمی و آثار تاریخی بر جای مانده، رفسنجان را شهری مستعد جذب گردشگران کرده است.

بررسی و جستجو بلیط هواپیما رفسنجان

به منظور صدور بلیط هواپیما رفسنجان کافیست در بالای وب سایت تیک بان مبدا خود را رفسنجان و مقصد را شهر مورد نظر انتخاب نمایید و بعد از انتخاب تاریخ پرواز مورد نظر با کلیک بروی گزینه جستجو پرواز لیست کلیه پرواز های چارتر رفسنجان و پروازهای سیستمی رفسنجان را مشاهده نمایید.

رزرو و صدور بلیط هواپیما رفسنجان

بعد از جستجو لیست پروازهای رفسنجان شما می توانید با مشاهده لیست بلیط پرواز رفسنجان با توجه به گزینه های سمت راست صفحه ٬ پرواز رفسنجان خود را انتخاب نمایید و بر اساس زمان پرواز٬ قیمت پرواز٬ شماره پرواز و نوع ایرلاین یا شرکت هواپیمایی مورد نظر انتخاب خود را تکمیل نمایید. لازم به ذکر است کلیه اطلاعات تکمیلی پرواز از جمله تاریخ پرواز ٬ مبدا ٬ مقصد ٬ ساعت پرواز ٬ نوع هواپیما و ظرفیت هر پرواز کاملا مشخص است و می تواند به شما در انتخاب بلیط رفسنجان کمک فراوان کند.

بلیط ارزان رفسنجان

تیک بان همیشه در تلاش است با خدماتی متمایز همراه با قیمت مناسب کلیه پروازهای رفسنجان را برای کاربران خود ارائه کند و همچنین کلیه پروازهای رفسنجان را از لحاظ قیمت و چارترکننده کاملا تضمین میکند از این رو شما می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر نسبت خرید بلیط ارزان رفسنجان اقدام نمایید.

بلیط سیستمی رفسنجان

پرواز سیستمی رفسنجان دارای شرایط متفاوتی نسبت به پرواز چارتر رفسنجان می باشد تفاوت اصلی این دو ٬ درصد های جریمه استرداد آن می باشد که معمولا در پرواز سیستمی درصد های کمتری برای استرداد وجود دارد که این امکان را به شما می دهد که بتوانید پرواز سیستمی رفسنجان را در هر لحظه کنسل و ابطال نمایید و مبلغ کمتری متضرر شوید. بلیط لحظه آخری رفسنجان می تواند کمک زیادی به شما برای کاهش هزینه های سفر کند.

بلیط چارتر رفسنجان

تیک بان طرف قرارداد کلیه پروازهای چارتر رفسنجان می باشد و شما میتوانید با خیال آسوده نسبت به صدور بلیط چارتر رفسنجان اقدام کنید به منظور مشاهده پرواز چارتر رفسنجان در لیست پروازهای رفسنجان از سمت راست صفحه در قسمت فیلترینگ شما می توانید گزینه پرواز چارتر را انتخاب کنید و مناسب ترین پروازهای چارتر رفسنجان را مشاهده نمایید و نسبت به صدور آنلاین پرواز اقدام نمایید

چرا از تیک بان بلیط هواپیما بخریم؟

خرید بلیط هواپیما از گذشته تا به امروز تغییرات بسیار زیادی داشته است. امروزه سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما در حال فعالیت هستند. سایت تیک بان با داشتن گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک یکی از معتبرترین و مجهزترین سایت های فروش بلیط هواپیما به شمار می رود. در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام استفاده از سایت تیک بان برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، کاربر می تواند با تیم پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین تماس گرفته و مشکل خود را حل نماید.





:: برچسب‌ها: بلیط ارزان رفسنجان , بلیط لحظه آخری رفسنجان , بلیط هواپیما رفسنجان , بلیط رفسنجان , بلیط چارتر رفسنجان , خرید بلیط رفسنجان , قیمت بلیط رفسنجان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.