عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 175
نویسنده : علی احمدی

سیستم ورود انلاین به یکی از اصلی ترین ویژگی سفرهای هوایی مدرن تبدیل شده است. امکانات سیستم ورود آنلاین هواپیمایی ترکیه می تواند زمان مدیریت شما را راحت کند. مسافران می توانند از طریق تبلت، تلفن هوشمند یا رایانه خود از طریق وب سایت شرکت هواپیمایی، به صورت آنلاین خود را تهیه کنند.

در صورتی که آنلاین شوید، می توانید در صورت دسترسی، مستقیماً به سمت میز چک آنلاین در فرودگاه بروید. در اینجا، شما می توانید با گذرگاه شبانه روزی چمدان های مورد بررسی خود را واریه کنید و مستقیماً به سمت امنیت فرودگاه بروید. می توانید پس از ورود به سیستم به صورت آنلاین، گذرگاه شبانه روزی خود را چاپ کنید یا آن را به صورت الکترونیکی به تلفن هوشمند خود ارسال کنید. با این حال، توصیه می شود قبل از موعد پرواز را در فرودگاه سغر خود تحقیق کنید تا ببینید چه گزینه های ورود به سیستم در دسترس است، زیرا ممکن است برخی از آنها روش های معمولیتری برای ورود به سیستم و شبانه روزی استفاده کنند.

اگر تصمیم گرفتید سفر خود را با ورود به سیستم آنلاین هواپیمایی ترکیش ایرلاینز ساده کنید، توصیه می شود در صورت گرفتن یک پرواز داخلی حداقل 1 ساعت قبل به فرودگاه برسید. اگر در حال پرواز یک پرواز بین المللی هستید، توصیه می شود 2 ساعت قبل به فرودگاه برسید. چک آنلاین در 24 ساعت قبل از زمان های تعیین شده برای پرواز آغاز می شود و طبق یک قاعده کلی 90 دقیقه قبل از عزیمت ها بسته می شود. در هنگام ورود، لازم است به یاد داشته باشید که اسناد ID مربوطه را داشته باشید. علاوه بر گذرنامه، اشکال دیگر شناسنامه ای که می توانید بعنوان اثبات هویت خود از آنها استفاده کنید، شامل گواهینامه رانندگی، شناسنامه ملی و گواهی ازدواج است.


تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 147
نویسنده : علی احمدی

استانبول پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2010، تصور عمومی را به خود جلب کرده است. این یک مقصد به طور فزاینده ای محبوب برای هر کسی که دارای سخت گیری بیش از حد هستند. با شروع از مسجد آبی، احتمالاً مشهورترین شهر، از طریق بازارهایی از جمله Grand Kapali Carsi و ادویه و موزه های باستان شناسی استانبول در نزدیکی استانبول، شهر معمولی نیست. آن را با یک مسافرت شبانه از بسفر بپیچید تا شهر را از منظر دیگری ببینید.

یکی از بهترین راهها برای تجربه استانبول از طریق غذاهای ترکی است. از جمله غدا های آن می توان به mam bayildi (یک غذای بادمجان و گوجه فرنگی )، mercimek corbasii (سوپ عدس قرمز)، کوفته (کلوچه ها)، تزیین کباب، پوره (شیرینی که صدها نوع مختلف و باقلوا شیرین، چسبنده، شربت هستند.

برای دیدن تمام این زیبایی ها یک بلیط هواپیما ترکیه تهیه کنید و راهی سفر شوید. و اگر در هنگام پرواز به استانبول یک صندلی پنجره ای به دست آوردید، می توانید از فاصله 35000 پا منظره ای از آسمان ببیتید- این یکی از نفس گیرترین منظره های کلیساهای گنبدی شهر و مساجد اسلامی است.


تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 133
نویسنده : علی احمدی

استانبول یکی از بزرگ ترین شهرهای تاریخی جهان است و دیدن این شهر تعجب آور است. استانبول اصلی ترین بندر و مرکز مالی ترکیه است، اما برای مسافرانی که بلیط هواپیما به استانبول را تهیه می کنند، این شهر نیز پر از ماجراجویی است. به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد جهان، پروازهای ارزان به استانبول را همیشه می توان یافت. این که آیا شما قصد سفر به طرف اروپایی یا منطقه خاورمیانه این شهر را دارید، استانبول نا امید نخواهد شد. بلیط هواپیما ترکیه را تهیه و سفری بی نظیر را تجربه کنید.

این شهر دارای تاریخ پر شکوه امپراطوری است. استانبول پایتخت چهار امپراطوری - رومی، بیزانس، لاتین و عثمانی بوده است. امروزه در استانبول تقریباً 15 میلیون نفر زندگی می کنند، اما برای بازدیدکنندگانی که می خواهند تاریخ این شهر را ببینند، به شهر قدیمی استانبول رفته و از منطقه تاریخی دیدن کنند. آمفی تئاترها و مصنوعات رومی خیابان ها را تزئین می کنند و آثار باستانی از امپراطوری بیزانس در همه جا وجود دارد.

در اویا صوفیا (همچنین به نام هاگیا سوفیا، نام یونانی آن نیز مشهور است) و در کاخ باشکوه توپکاپی (توپکاپی سارای) که تقریباً 400 سال اقامتگاه رسمی سلاطین عثمانی بود. استفاده از پروازهای ارزان به استانبول و بازدید نکردن از یک همام سنتی (حمام) یا مسافرت با کشتی بین Eminönü (اروپا) و Anadolu Kavagi (آسیا) ارزان خواهد بود. تولید محتوای گردشگری خود را به سایت ویرا محتوا بسپارید. ویرا محتوا تولید محتوا ر ابا ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می دهد. شما می توانید تولید محتوای گرافیکی ، تولید محتوای صوتی و تولید محتوای متنی خود را با کمترین هزینه به این سایت بسپارید. هزینه تولید محتوا خود را با ویرا محتوا به حداقل بسپارید.


تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 123
نویسنده : علی احمدی

بهترین زمان برای بازدید از ترکیه بین آوریل - ماه مه و سپتامبر - اکتبر است، زیرا هوا گرم و دلپذیر است. بنابراین شما می توانید زمان خوبی برای کاوش در شهرها داشته باشید. بین آوریل - ماه مه و سپتامبر - اکتبر، تعداد جمعیت زیادی در سراسر کشور، از جمله استانبول وجود دارد، بنابراین این بهترین زمان برای سفر است.

فصل پر گردشگر بین ژوئن و آگوست است، بنابراین قیمت بلیط هواپیما ترکیه بسیار بالا خواهد بود و هوا بسیار گرم خواهد بود. فصل خلوت از ماه نوامبر - مارس است، اما این زمان زمانی است که می خواهید در صورت بازدید از استراحتگاه های اسکی زیبا، به ترکیه سفر کنید یا با بودجه کم به ترکیه سفر کنید! ترکیه فرصتی است برای کسانی که به کاوش در فرهنگ های مختلف و معماری زیبا می پردازند. معماری ترکیه طی سال ها تحت تأثیر ده ها تمدن قرار گرفته است، بنابراین بسیار بی نظیر است. اما این همه چیز نیست - استراحتگاه های ساحلی ترکیه، کوه های زیبا و دامنه های اسکی برای کسانی که به دنبال آن هستند به اندازه کافی و ماجراجویی بیشتری ارائه می دهند. این ترفند در زمان مناسب به مکان های مناسب می رود. بهترین زمان برای بازدید از ترکیه بین آوریل تا ماه مه و سپتامبر و اکتبر است. آب و هوا در ترکیه در طی این ماه ها بسیار معتدل است، بنابراین شما قادر خواهید بود شهرها را گشت بزنید و بناهای تاریخی را بدون گرم بودن هوا ببینید.

فصل پرتردد بین ژوئن تا آگوست (برای بقیه ترکیه - این فصل پرتردد برای استانبول است). در این ماه ها تعداد گردشگران افزایش می یابد و بیشتر ترکیه تابستان گرم و مرطوب را تجربه می کند.


تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 146
نویسنده : علی احمدی

بهترین ماه ها برای سفر به استانبول از آوریل تا سپتامبر است زیرا هوا دلپذیر است (با بارندگی مکرر و آفتاب)، می توانید تقریباً هر فعالیتی را امتحان کنید و با رزرو بلیط هواپیما ترکیه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگرچه، ممکن است بخواهید از ماه ژوئن و ژوئیه اجتناب کنید زیرا این ماه ها نه تنها گرم ترین ماه های ترکیه، بلکه اوج سر ریز شدن گردشگران نیز هستند. بنابراین اگر می خواهید از شلوغی و قیمت های بالا جلوگیری کنید، عاقلانه برنامه ریزی کنید.

موقعیت فرودگاه بین المللی مرکزی استانبول برای پیدا کردن پروازهای ارزان از استانبول، آن را به یک فرودگاه عالی تبدیل کرده است. خطوط هوایی بین المللی متعددی وجود دارد که پروازهای ارزان قیمت را از فرودگاه بین المللی استانبول (IST) ارائه می دهند. اگر قصد پرواز در داخل ترکیه را دارید، باید از فرودگاه بین المللی استانبول یک پرواز داخلی را بگیرید. بیشتر پروازهای داخلی در سراسر ترکیه توسط هواپیمایی ترکیه، پگاسوس، اونور ایر و AtlasGlobal انجام می شود. برای گرفتن پرواز داخلی خود از فرودگاه بین المللی استانبول، باید از ترمینال بین المللی به سمت ترمینال داخلی حرکت کنید. بسته به جایی که در ترمینال قرار دارید، ممکن است لازم باشد کیف خود را از طریق گمرک و امنیت نیز بررسی کنید، بنابراین حتماً حداقل 2 ساعت به خودتان اختصاص دهید تا به پرواز داخلی خود در فرودگاه وصل شوید. ترکیه همیشه به عنوان پلی بین شرق و غرب شناخته شده بوده است، اما لحظه ای که پا به این کشور خواهید گذاشت، می دانید که از این بیشتر است. ترکیه مجموعه ای است از تمام تمدن هایی که روی زمین قدم گذاشته اند و جو غنی آن و مردم، گواه آن است.

ترکیه کشوری است که قطعاً شما را تحت الشعاع قرار می دهد، اما به بهترین شکل ممکن! تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین زمان برای بازدید از ترکیه را پیدا کنید. در حالی که آب و هوا در ترکیه نقش مهمی در تعیین و زمان مناسب بازدید دارد، شما همچنین باید قبل از بازدید از فضای سیاسی این کشور نگاهی دقیق داشته باشید.نمونه ای از تولید محتوای تخصصی گردشگری را مشاهده نمودید. شما می توانید تولید محتوا گردشگری را از طریق ویرا محتوا انجام دهید. ویرا محتوا تولید محتوا را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام می دهد.


این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.